کلیدواژه‌ها = اینستاگرام
بررسی رابطه میان گزینه‌های پروفایل کاربران دختراینستاگرام با باورهای دینی آن‌ها (مطالعه موردی؛ دختران مراجعه کننده به برخی مراکز روانشناختی شهر قم)

دوره 30، شماره 2، آذر 1402، صفحه 505-536

10.30497/rc.2023.241885.1851

فاطمه امانی همدانی؛ کاظم استادی مقدم؛ عباس حبیب زاده


تحلیل گفتمان پیام دینی آنلاین (مطالعه موردی: صفحه‌های اینستاگرام علیرضا پناهیان و حسن آقامیری)

دوره 30، شماره 2، آذر 1402، صفحه 625-652

10.30497/rc.2023.243989.1950

ابتسام رضوی دینانی؛ وحید عقیلی؛ حسن مسعودی


نقش شبکه‌های اجتماعی در باورپذیری مذهبی جوانان تهران مطالعه موردی: مراسم اربعین

دوره 28، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 652-629

10.30497/rc.2022.76102

محمد جواد محسن زاده؛ حسن درزبان رستمی؛ داود صفایی؛ سید محمود نجاتی حسینی


بازنمایی پیاده‌روی اربعین در فضای مجازی: تحلیل نشانه‌شناسی اجتماعی عکس‌های پیاده‌روی اربعین در اینستاگرام

دوره 27، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 411-445

10.30497/rc.2021.75649

مجید موحد؛ زینب نیک نجات؛ زهرا معاون؛ مریم هاشم پور صادقیان